Klantenservice
Om u snel en goed te woord te staan zijn wij op verschillende manieren voor u bereikbaar.
Stuur u bericht via het Whatsapp icoon op de site rechts onderin. Laat uw telefoonnummer achter en we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
Whatsapp berichten mogen uiteraard altijd verstuurd worden.
Per mail: info@thuishulpmiddelen.nl
Stel uw vraag per mail. Mocht u telefonisch contact willen hebben stuur dan uw telefoonnummer mee. Dan bellen wij u binnen 1 werkdag op.
Door zo specifiek mogelijk te zijn met uw vraag kunnen we u sneller en beter helpen. Voeg daarom, als mogelijk, altijd uw ordernummer en/of artikel toe.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Klantenservice
1.1 Wat is de garantie op het artikel dat ik aanschaf?
Garantie is gelukkig in Nederland wettelijk goed geregeld. Daarom kunnen we u geruststellen, onze leveranciers hebben we niet alleen zorgvuldig gekozen, maar voldoen hier ook aan. Daarom geldt op de levering van onze goederen een garantietermijn van 2 jaar.
Wat doen wij dan voor u:
Wij zorgen dat u krijgt wat u verdient zonder daar moeite voor te hoeven doen. Wij nemen uw garantieclaim in ontvangst en zorgen dat deze, binnen het redelijke uiteraard, wordt geeffectueerd. In sommige gevallen kunnen we wellicht helpen een appel op coulance te doen.
1.2 Hoe makkelijk is het om een artikel te retourneren?
Heel makkelijk. Wij snappen dat bij een online aankoop het kan voorkomen dat u na ontvangst toch tot de conclusie komt dat u het product wilt retourneren. Daarom willen we dit vooral zo makkelijk mogelijk maken voor u. Want wij zijn tevreden als u dat bent. Dat vraagt iets van ons maar ook iets van u:
Wat kunt u van ons verwachten:
Als u het artikel in goede orde terugstuurd, dan regelen wij de rest en storten we direct bij ontvangst uw geld terug zonder moeilijke vragen of handelingen.
Wat verwachten wij van u:
Dat u het artikel in nieuwstaat terugstuurd, netjes inpakt en een emailbericht stuurt naar: [email protected] met het ordernummer.
U mag het retourpakket sturen naar:
Thuishulpmiddelen.nl
Elsweg 9
3848BA Harderwijk
Retourkosten:
Deze dient u zelf te voldoen bij het verzenden van het artikel.
1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling en hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 24 uur te verzenden. In principe betekent dit dat u uw bestelling binnen 1-5 dagen ontvangt.
We zorgen er bovendien met track&trace voor dat u direct ziet dat uw product is verzonden en ook te allen tijden kan volgen waar deze zich bevindt en wanneer deze wordt bezorgd.
1.4 Worden bestellingen gratis verzonden?
In principe proberen we artikelen inderdaad gratis te versturen. V
Helaas moeten we voor bestellingen onder de 69,- EUR ervoor kiezen om de bestelkosten bij u in rekening te brengen. In dit geval worden deze kosten duidelijk toegevoegd voordat u afrekent.
Voor leveringen in Nederland: 6,95 EUR
Voor leveringen in België: 9,95 EUR
1.5 Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Om u snel en goed te woord te staan zijn wij op verschillende manieren voor u bereikbaar.
Stuur u bericht via het Whatsapp icoon op de site rechts onderin. Laat uw telefoonnummer achter en we nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
Whatsapp berichten mogen uiteraard altijd verstuurd worden.
Per mail: info@thuishulpmiddelen.nl
Stel uw vraag per mail. Mocht u telefonisch contact willen hebben stuur dan uw telefoonnummer mee. Dan bellen wij u binnen 1 werkdag op.
Door zo specifiek mogelijk te zijn met uw vraag kunnen we u sneller en beter helpen. Voeg daarom, als mogelijk, altijd uw ordernummer en/of artikelnummer toe.