Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Heeft u vragen over uw bestelling of over over de producten zelf. Laat het ons gerust weten. U kunt ons op verschillende manier bereiken. Via chat, telefoon of vult u onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Klantenservice

    1.1 Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

    De klantenservice is op werkdagen per mail en telefonisch bereikbaar tussen 09:30 uur tot 18:00 uur.
    Telefoonnummer: 06-52466961
    E-mailadres: klantenservice

    Bezorgkosten

    2.1 Wat zijn de bezorgkosten?

    Verzendkosten Nederland: € 6,95 bij bestellingen onder €69,-. 
    Verzendkosten België: € 9,95 bij bestellingen onder €69,-.

    Bestellingen van € 69,- of meer worden gratis door ons verzonden.

    Volgen en levering van je bestelling

    3.1 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Jazeker, als je een product gekocht hebt wordt dit door een pakketbezorger geleverd. Je ontvangt een ‘track & trace’-code per mail zodra de zending is aangemeld.

    3.2 Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

    Bestel je op werkdagen? Dan arriveert de bestelling meestal binnen 1-5 werkdagen na verzending, afhankelijk of het product op voorraad is of niet. Bestel je in het weekend? Dan gaat de verzendperiode in op de eerstvolgende werkdag. Als je bestelling niet op tijd wordt bezorgd door de pakketdienst, dan is Thuishulpmiddelen.nl daarvoor niet aansprakelijk.

    Retourneren

    4.1 Mag ik mijn bestelling retourneren?

    Soms kan het zijn dat je aankoop toch niet helemaal is wat je ervan had verwacht, dan kan je het product naar Thuishulpmiddelen.nl terugsturen of ruilen.

    Voorwaarden
    Je hebt op aankopen een zichttermijn van 14 dagen.
    - Het product moet ongebruikt en compleet zijn.
    - Persoonlijke en hygiëne producten verzegeld (ongebruikt) retourneren.
    - Retourformuliervolledig invullen en meesturen.
    - De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

    4.2 Mijn product is kapot bij ontvangst. Wat nu?

    Als je een artikel ontvangt dat kapot is, willen we je verzoeken om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen je klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.

    Thuishulpmiddelen.nl staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van de producten. Mocht er onverhoopt iets defect gaan of het product voldoet niet aan de verwachtingen, neem dan contact met ons op. Daarnaast gelden op vele producten fabrieksgaranties. Deze garanties beperken de wettelijke conformiteits- en garantieregels niet. Wil je hierop aanspraak maken, neem dan contact met ons, of direct contact met de fabrikant op.

    Garantie

    5.1 Hoe lang is de garantie duur?

    De wettelijke garantietermijn voor de consument is 2 jaar. Na deze termijn zullen er ook situaties voorkomen waarbij we coulance toepassen. Thuishulpmiddelen.nl houdt de wettelijke geregelde garantietermijn aan. Fabrikanten bieden in veel gevallen een garantietermijn van meer dan een jaar, de zogenaamde fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan, indien van toepassing, in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »